czwartek, 8 września 2011

Ola W. 3

modelka: moja ulubiona Ola :)
zdjęcia, makijaż i stylizację wykonałam ja rzecz jasna :)
i nowość... sukienkę zaprojektowałam i uszyłam sama :)

kurcze... lubię poświęcić się zdjęciom od początku do końca
uszyć sukienkę, wystylizować, wymyślić, wymarzyć...
pomalować modelkę, uczesać, ubrać, ustawić i najważniejsza chwila- FOTOGRAFOWAĆ!

KOCHAM TO!!!! :)

jeszcze tylko rok i skończę studia fotograficzne...
ale to nie koniec mojej edukacji!
jeszcze mam coś w planach...
studia wizażu i stylizacji :)












__________________________________________

zapraszam na sesje zdjęciowe!!!

tel 663 503 300
mail kasiabalcerzak90@gmail.com 
__________________

i jak zwykle
polecam oglądanie zdjęć
w dużych formatach :)
__________________
pozdrawiam
Kasia 'MOPka' Balcerzak :)

1 komentarz:

  1. To jest twoja najlepsza sesja! :)odjechana na maxa, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń